دلم....هوای جمکران میکند مولای من

دلم....هوای جمکران میکند مولای من

دلم...
ハートだよ。1つ のデコメ絵文字
هوای جمکران میکند...
ハートだよ。1つ のデコメ絵文字
مولای من !
چقدر دیر میگذرند این لحظه های چشم به راهی 
و این ثانیه های انتظار...
ハートだよ。1つ のデコメ絵文字
مهربانا !
تا کِی بگویم که دلم برایتان تنگ شده است!؟
ハートだよ。1つ のデコメ絵文字
اما باز هم چشمم به نگاه پُر از مهر شماست!
ハートだよ。1つ のデコメ絵文字
راستی مولا جان !
مرا ببخش که گاه گاهی یادِ شما میکنم ؛ 
ハートだよ。1つ のデコメ絵文字
اما شما ...
ハートだよ。1つ のデコメ絵文字
همیشه به یادم هستید 

و برایم دعا میکنید!

ハートだよ。1つ のデコメ絵文字
باز هم برایم دعا کنید که جز شما
به کسی دل نبندم ...
ハートだよ。1つ のデコメ絵文字
و تمام وجودم تنها و تنها ، سرشار از عشق به شما باشد...
ハートだよ。1つ のデコメ絵文字
و من آرزویم فقط این باشد که؛ 
ハートだよ。1つ のデコメ絵文字
تمام هستی ام را فدای شما کنم...
ハートだよ。1つ のデコメ絵文字
" بأبی أنت و أمی و نفسی لک َ الوِقاء و الحمی "
ハートだよ。1つ のデコメ絵文字
اماما !
دلهای جمکرانی را دریاب!
ハートだよ。1つ のデコメ絵文字
اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمّد 
وَعَجِّل فَرَجَهُم وأهْلِك أَعدَائَهُـم أجمَعین‌



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 شهريور 1395برچسب:دلم,,,,هوای,جمکران,میکند,مولای,من, ] [ 2:17 ] [ عاشق حضرت زهرا(س) ]
[ ]

*کد ساعت مذهبی برای وبلاگ شما*